1:a Advent

Hej Vänner!


Idag är det första advent och det har vi firat genom att äta mysig frukost på vårt nya matbord :) Också tände vi det första ljuset! Mys mys mys med jul! Däremot var jag tvungen att jobba lite i eftermiddags, stor ommöblering på jobbet som skulle färdigställas inför imorgon, då anländer jag till jobbet i en ny roll-spännande och samtidigt nervöst. Men, jag ska göra allt jag kan och lite till för denna yrkestiteln har jag drömt om i hela mitt liv!
Glöttigt men sant.
Jag har dessutom lite strul med alla bilder jag vill lägga upp och visa er! Före och efter bilder på massa saker, men bilder tagna med mobilen vill inte vara stående utan bara liggandes :( Vi får se hur jag löser det!'
Här är i alla fall en bild på vårt matplats, tagen utifrån. Tittar man noga ser man den lilla ljusslingan som vilar så fint på vårt drängaskåp- det ger mycket mysigt ljus!!
Fortsatt trevligt adventsfirande! / LOVE

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hahha! Har du problem med bloggen? Jag fattar inte vad du menar precis så du får visa vad det som är problemet. Nu ska jag gå upp och lägga mig!

Pusss :)

2010-11-28 @ 21:07:45
URL: http://baraebbis.blogg.se/
Postat av: Mamsen

åh, va mysigt ni har det, nu ser jag din slinga på skåpet , det blev fint.<3

2010-11-29 @ 14:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0