Fönsterpynt

Jag har ett fönster, under trappan som jag tycker borde få lite mer pynt.
Eller rättare sagt, en bänk har flyttat in och bor under fönstret. För att bänken ska trivas bättre måste fönstret dela med sig av pyntet som idag består av två lyktor.
Mer pynt alltså :) Jag tänkte mig något sådan här i fönstret;
Vad tror ni?
Bilden är lånad från en mycket trevlig blogg:
http://vittochblatt.blogspot.com/
Där är så mycket fint i hennes hus!!
Sista dagen på Novembermånad idag! Sen har julmånaden nått oss på riktigt - VÄLKOMMEN DECEMBER!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det hade blivit jätte fint:) hittar du en liten gran så ta en till mej oxså. Eller var du tar din någonstans;) hahahha, kram<3 P.S roligt att följa dej på din blogg:)

2010-11-30 @ 19:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0