Helgens planer



När jag bläddrade igenom bilderna på bloggen kände jag att där var en jäkla massa om min tegelvägg- haha. Ändring på det nu- en vacker bild på blommor får ni hålla tillgodo med i väntan på den färdigställda bilden över kaminen + tegelväggen+ den liggande panelen :) Jag kan lova en nöjd Elin och fina bilder!!

Nej, åter till vad huvudrubiken syftar på. Vackertvader lovar 24 grader och sol på söndag! Kan verkligen detta stämma? Nästan så att jag får ställa in söndagens planer, trädgårdsmässan i Hembygdsparken och Skäldervikens loppis!! Men eftersom jag sett fram emot dessa två händelser hela sommaren får jag göra en bra planering- en blandning av allt är kanske det bästa eller vad tror ni?

Ha det så bra bloggis! /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0