Snart min födelsedag

Hej
Igår kick-startade vi helgen med cook-a-long i hemkunskapssalarna på Rönne där jobbet fick visa vad de går för i matväg :) Jätteroligt och så jäkla gott! All mat som blev över gick vi med till "härbärget" och de blev så glada, passande nog så heter de "freedom-huset"!! Hela min kropp signalerade om vilken fin insats vi gjorde när vi delade med oss av maten istället för att slänga den. Detta borde man tänka på oftare!!
En helt annan sak nu, snart fyller jag år :) Högst på önskelistan står en konsultationstimme i trädgården av ett riktigt proffs och kaffemuggar från Höganäs keramik. Kan inte riktigt bestämma mig för vilken sort bara,... finns ju så mycket fint!
Den rosa muggen ovan tycker jag är väldigt fin. Får fortsätta fundera helt enkelt.
Det slog mig nyligen att min önskelista likväl kunde tillhöra en 60-årig dam- haha. Nu börjar jag förstå min chef när han påstår att jag har en "gammal själ". Men det tar jag bara positivt. Tänk om jag bär på erfarenheter ifrån en massa andra tidigare liv? Inte konstigt då att man ibland känner sig gammal.
Njut av helgen people! Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0